Friday, October 10, 2008

SECOND DAY OF RAYA

pg tu kena bgn awal...abah aku dah kalut nak p raya rumah org..n da best part ialah tok aku masak nasi lemak..wehuuu...suka bangat...after mkn nasi lemak, kami pn siap2 la..9.45am kami berangkat ke rumah pertama utk beraya..gila bapak punya awal kn..abah aku la ni...rumah first rumah pak cik kadim..dia ni bau2 bacang gak la dgn family aku..lepak sampai pkl 12pm cmtu cabut p rumah mak ndak aku aka adik mak aku...dok sat ja sbb depa pn nak blk kpg gak..so terus ke rumah mak ngah aka sis mak aku...layan bihun sup yg sotap sgt n cendol pulut yg very super delicious..pas tu pr umah cousin aku, kak pah...dia buat mee kari..kuih raya dia pn best n byk gila...sambil lyn safwan yg very da comel n menggeramkan...pas tu terus p rumah mak kpd kak pah ni..my mak lang aka sis mak aku gak..ni last rumah utk ari tu..penat wooo..n sengkak perut asik mkn ja..kt rumah mak lang aku ni mkn lemang dgn serunding..best...then terus blk kpg aku blk..kami tido kt kpg 2 mlm...
kt umah mak ngah..
dgn mak ngah..
syahmi n safwan..cute kn safwan ni..

safwan yg baju ijo tu..cutekn????geram gila dgn dia..kulit lembut ja...cam pompuan...hmm mlm tu tgh syok lyn cita otai skali blackout..aku pn cabut la tido..tkt ada tikus nnt..hihi...lg pn esk tu nak kena bgn awal sbb abah aku kalut nak blk before solat jumaat...dats all psl raya aku...simple ja..

No comments: