Friday, August 22, 2008

SOB...SOB..

sedey ok esk dah nak kena blk uum...awat la kedah x cuti sabtu n ahad...kalo x leh la aku berlama-laman lg kt png ni..aku terpaksa blk awal sbb nya aku ada ko-k ari sabtu...igt kn leh ponteng tup tup group aku kena present sabtu ni..malang tol...hmm..dah la leya blk sabtu dats mean aku kena tido sorg2 la esk..hua....dah la blk ni x sempat nak kuar dgn farah n fanaz...wndu siot nak hang out dgn depa..gossiping..hihi..dah lama x buat benda tu semua sambil mencuci mata..td sempat la jumpa fanaz sat sbb aku singgah rumah dia nak ambil cincin aku...but mana puas cmtu..jumpa pn x sampai 5 minit...makna nya raya ni la leh jumpa tu pn kalau x bz pi rumah sedara..kalo x cuti sem la jwbnya...x pe shikin sabar tu kn sepruh dr iman...so aku kena sabar la..:(..ok la ni entry last aku before blk uum...nunite n papai...

No comments: