Thursday, August 21, 2008

ENTRY BASI:KENDURI & GERTAK SANGGUL

dah lepas bapa ari baru la aku nak wat entry psl ni..hihi...ari ahad lepas aku,kak yus n my parents telah gi kenduri dkt telok kumbar..bestfren mak aku nya anak kawen..aku sgt sonok nak gi sbb dah lama x mkn nasi kenduri so xcited la ye..dgn harapan nasi kenduri nya harus lah sedap..dan apa yg aku harap kn mmg menjadi kenyataan..nasi kenduri dia best..masa kt rumah org kawen ni x da la pic sbb bz melantak..hihihi..mak cik2 kt situ pn ramah lyn kami ye la dorg pn kwn2 mak aku gak time keja kilang dolu2 tu..abis mkn lepak2 jap bg can kt mak aku sembang..pas tu terus gerak..sbb jarang gi area tu abah aku pn bw la aku,kak yus n my mak round2 kt GERTAK SANGGUL..tmpt tu sgt la best sbb ala2 kpg dlm cita p ramlee dgn pokok nyiur yg byk..angin sepoi2 bahasa..cam x penah kena kacau lg la..teringat zaman aku kanak2 ribena..sbb time tu pantai dpn umah aku pn cam kt GERTAK SANGGUL gak..sob..sob..abis tu singgah mkn laksa dkt situ..mengah perut aku..kain pn ketat dah..kt sini mak aku yg beriya srh ambil gambar..semangat mak aku ok..ni la pic2 yg sempat diambil di GERTAK SANGGUL...


tmpt kami mkn laksa

my parents di samping volvo kesygngn abah

mak wif kak yus

aku n my momo

tu je la yg aku nak cite..hihi..wait for my next entry..nak wat sekali harung ni..ngeh3..

No comments: