Tuesday, July 22, 2008

TAGGED!!

ini first time aku ditagged oleh blogger..hihihi..org yg tagged aku tu adalah cik kuntum..so aku pn ala2 hepi la sbb di tagged so bersemangat la nak buat kn..

Apa yang perlu kamu tahu - 1

aku anak jati pulau pinang dan dibesarkn di sebuah tmpt called batu ferringhi..

Apa yang perlu kamu tahu - 2

aku ni ank last dr 3 beradik yg semuanya perempuan

Apa yang perlu kamu tahu - 3

muka aku penah digigit oleh chali/khali masa aku form 1..seb baik aku pandai jaga so x ado la parut nya..

Apa yang perlu kamu tahu - 4

aku amat geli pada tikus...yg amat ok..

Apa yang perlu kamu tahu -5

aku seorang yg kuat mkn bila aku boring or tension

Apa yang perlu kamu tahu - 6

aku seorang yg amat mls utk belajar but aku pelik cmna aku leh msk u ek?rezeki aku may be..

Apa yang perlu kamu tahu - 7

aku pn alah pd asap cam cik kuntum..sapa rasa nak kena sembur isap la rokok dpn aku..hihi

Apa yang perlu kamu tahu - 8

nama aku lain sket dr kakak2 aku..nama mereka berakhir dgn na but aku in..fazilina,yuslina n aku norashikin..boleh?

hmm semua dah dijawab..merepek pn x pa la kn..aku nak tagged lala n ida la..so buat la ye...

No comments: