Wednesday, July 16, 2008

ASSALAMUALAIKUM

dah lama gilok aku x update..huhu..sgt tiruk ok...aku bkn x nak update cuma x berkesempatan...ni pn aku guna lap top rumate aku sbb dia ada broadband..sonang la skt..lab mmg sebelah bilik aku ja but aku mls nak gi sana..cuma bila nak buka portal uum baru la aku memaksa diri gi lab tu..hmm aku demam la since semalam..amat panas di sini tambahan aku bz praktis choral speaking yg mcm ngan taik tu..ponat eden..alhamdulilah ari ni demam aku beransur pulih...hihi..semalam dah cam org nak mati ari ni siap beronline ye kwn2..so far so good kt uum ni..kt sini skrng ada fair apa ntah dah mcm lowyat rumate aku ckp..semua gadget2 dlm harga yg sgt murah ok..laptop,digital camera,printer,kamus besta,hp,pendrive n segala lg mak nenek ada..rambang mata aku dibuat nya..kt luar mall uum ni ada org jual kain baju la beg,kasut,tudung,jeruk n many more..kalau jenis x berigt mmg dah abis duit..dah la ptptn pn x do lg..so juz nengok ja la aku ni..hmm better stop now aku nak gi lab nak check sdg aku(self development group)..also wish me luck utk choral speaking competition esk ye..babai..

No comments: