Sunday, October 2, 2011

~sembang kosong~


ollaaaaaa....
lama dowh tak update blog ni...
nasib kau la blog dapat tuan pemalas nak mampos macam aku ni kan...
hahahahahaa...
macam kan blog ada perasaan pulak...
actually banyak benda aku nak sembang kt sini..
tapi tu la kemalasan mengatasi segala nya..
sebab tu la blog pon berhabuk...

sekarang ni dah 3 weeks masuk sem baru..
sem 7 yawww!!!!!
and tetiap minggu jugak aku balik penang...
1st week sebab cuti hari malaysia...
2nd week sebab nak ngedate dgn cik lala kesayangan hamba before dia balik uk..
3rd week sebab class hari khamis cancel...
dari aku tercongok tak tau nak buat apa cuti lama2 lebih afdal aku balik rumah...
lepas ni tak kan balik dah sampai cuti sem hujung bulan ni...
tak lama lagi dah kan..
kejap je tu..
ayat sedapkan hati sendiri...

lagi pon time2 ni assignment datang mencurah-curah...
bagai air sebaldi dicurah ke daun keladi...
wth punya peribahasa kau bagi ni shikin oii??????
dah la semua assingment tu aku rasa susah nak mampos...
macam tak terdaya aku nak siap kan...
haihhhhh....

ada 2 subjek yang memerlukan aku baca journal dalam jumlah yang sangatttttt banyakkkkk...
each subjek 10 journal..
2 subjek 20 journal...
alahai nak menangis den dongar eh...
aku ni dah la tak suka gila baca journal...
sebab bahasa journal ni selalunya tinggi sangat...
tak sesuai untuk level orang tak berapa bijak macam aku ni...
dengan calculation bagai...
menyampah aku tengok...
asal baca aku ngantuk...
tapi bila baca blog tak tau mengantuk pulak kan????
pagi petang siang malam hadap blog pon bolehhh....
heeeeeee.....
semoga aku diberikan kekuatan untuk terus membaca journal...

hmm sekarang rasa macam dah boring duduk uum ni..
kawan2 ramai dah habis kan...
so port melepak dah tak dak..
maka nya melepak dalam bilik ja la sampai muntah...
haih rindu nya nak kumpul dengan geng2 uum sambil gossip2 kan...
aku rasa la kan bila dah habis belajaq nanti aku tak kan rindu uni aku ni..
tapi aku akn rindu kawan2 yang aku kenal kat sini...
huhuhuhu...

eh sekarang ni musim konvo kan...
jeles tengok kawan2 sekolah yang dah konvo...
memasing sibok tayang gambar konvo...
jeles nyewwwwwwwwww.....
tak pa next year insyallah aku pulak tayang pic konvo...
haihh tak sabar la...

ok la better stop now...
ngantuk la pulak dah...
nanite all...

No comments: