Sunday, March 20, 2011

~deal baik punya~


haa ni aku nak story sikit...

aku ada deal baikkkkkkkkkkkk punya utk korang2 semua yg dok baca ni...

deal ni tersangat la sesuweiiii utk sapa2 yg asyik lah dok mengeluh gemok

and memekak nak kurus tapi nauzubillah dia punya pemalas nak eksesais...

diet pon ke laut...

habis camno nak kuruih kan???
*aik mcm menata diri sendiri jaa..*

aku ada solution utk itu...
*sila tepok2 tgn sorak gumbira*


*sila klik ini link for details yo*

perfecto for us yang lelemaks adalah terlebih muatan...

deal dia pula adalah gilaaaaa murah dr biasa...

sapa tak suka dpt benda high quality tp tersangatlah murah kan...

hanya dgn milk a deal korang blh dpt diskaun terhebat ni ok...

just imagine benda ni punya actual price adalah RM 68 okeh...

tapi korang blh grab dgn harga RM 28 only..64% discount...

haaa tu dia punya diskaun sapa x suka aku x tau la kan..

kalau nak murah lg sila buat sendiri ye...

hehehehehehehehe...

nak beli spanx mcm mahal kan...

mahal la utk student mcm haku ni...

so beli je la yg ni pon ok paa...

cukup la aku bebel...

selamat menyembunyikan segala selulits and lelemaks ye..

eh deal ni tinggal 3 hari je ok..

so cpt2 sebelum terlambat....

aku dah remind ni!!!!!


3 comments:

Farina Redzuan said...

ckin cuba lar dulu..kalo bkesan boleh lar jugak.. hik3

mishungu said...

ina kami dah cukup slim ni haa..hahahah...

Farina Redzuan said...

hah5...nak tergelak baca..okeh2.. ckin dah slim 0.01 cm..hoh2..