Saturday, January 15, 2011

~3 idiots mmg terbaek dari ladang lah~


hari tu masa nak dkt new year astro ada bg fiesta channel for free kan...
so ada la 1 malam tu aku melayan 3 idiots ni..
kalau ikut kan dlm lappy ni pon dah berkurun aku simpan dlm document...
tapi takkkkkkkkkkkkk jugak tgk2..
gile pemalas...
sbb starting dia tgk mcm x best...
terus rasa mls nak lyn la kan...
tapi semua yg tgk ckp best...
cmne tu????
sampai kwn aku ckp dia ada baca sorg chinese komen..
3 idiots ni filem hindustan paling best dia tgk..

so berkobar kobar la aku dgn kak yus aku nak tgk..
sekali bila tgk hoih terus suka mak...
best..best...best!!!!!!!
and aamir khan sgt la comel dlm movie ni...
lagu2 dia semua mmg kena dgn selero den ni haa..
mmg layan la kan...

tapi bila tgk movie ni...
tetiba aku teringat cita dia atilia kat astro prima tu ha...
aku x layan pon...
tapi tau la jugak psl itu cerita yg konon nya tiru kuch2 hota hai...
kan zamarul jd student...
gile x sesuai ok!!!!!
muka seriyes nmpk ketuaannya tu ha..
owh ini adalah main point entry ini dihasilkan..

tapi apsal aamir khan jd student sgtttttt sesuwei????
nmpk muda je kan...
padahal umor depa lebih kurang je kan???
*aku agak la*
tapi aku mmg dah lama perasan yg aamir khan ni makin lama makin hensem...
awet muda sungguh...


slurrppppp...apa kau igt ini makanan

his wife???? OMGGGGG!!!!



ok x mau ckp lelebey....
hahahhaa...


excited nak pi swim ni ha!!!!
daaaa....
jakun biasa la..
maafkan kejakunan diri hamba...


No comments: