Monday, December 27, 2010

~21 tahun dah anak pak cik jaafar ni!!~


hey2....


hari ini besday haku!!!!!
*sadis betol sambut besday dpn lappy*


dah 21 tahun aku hidup dan bernafas di bumi Allah...


Alhamdulilah...syukur..


21 tahun ni org selalu ckp dpt kunci kebebasan..


tp apakah kunci kebabasan tu utk aku????


chek x tau pon...


hahahaha...


x ado bebas mana pon la kan...


tipoo and dusta jaa semua tu...


wuwuwuwuwu...


tp x pa la bgs jugak mcm ni...


kebebasan yg over da limit pon x elok jugak kan???
*sila setuju cpt!!!*


ok la nak buat ucapan sepatah 5 kata jap...


semoga aku dipanjangkan umoq dan dimurah kan rezeki..


harap dimudah kan segala urusan aku...


menjadi lebey baik dr before..


tu ja yg dpt dipikir kan tika ini...


and lastly nak wish skali lg utk diri sndri...
*kesian dok wish kt diri sndri byk2 kali*

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!!
SWEET 21st


owhhhh tak suka nya tuaa....


tp tu la adat hidup..


yg muda pasti tua...


makin tu makin byk tanggungjawab la ye..


ok la tu ja..


babai...




time ni budak montel x cukup 21 thn lg..


nota bonts: bt fringgi terbakar nnt kalo rajin aku cerita ye...

No comments: