Sunday, August 15, 2010

~PERUT AKU CULTURE SHOCK!!~



kabare????

ptg td dah nak dkt waktu berbuka baru la aku selamat sampai dlm bilik aku kt uum ni..
gila lama ahh...
ni la sbb nya aku mls nak naik bas lompat2...
waste my time okeh!!!!
*amarah sungguh ni!!*

masa nak blk td aku dah mntk mak aku bekal kn mcm2...
ikan bilis goreng...sambal ikan bilis..gulai ikan..begedil..scallop..
and papadom!!!!
me loikee it..
ni nak melantak ke hape aku x tau la...
harap2 dpt habis kn dgn jaya nya..
begedil n scallop dah selamat msk perut..

sampai2 bilik laju2 solat..
then terus bergossip dgn rumate..
hahaha...
x menyempat sungguh nak luah kn perasaan terpendam..
bkn nak siap2 utk bebuka..
tup2..org azan..
baru la kelam kelibut nak buka air bagai..

hari ni 1st time aku buka puasa mkn nasi..
3 ari lps mkn ringan2 je dulu..
sekali mkn nasi perut ai culture shock uollss...
x sedap perut sampai sekarang...
dah la nak membuang pn ssh skrng ni..
nak kena cari buah la..
haihhhh...

dah la td tamak haloba sgt...
beli nasi x hengat dunia..
lapo punya psl...
skali masa nak habis kn termonyeh-monyeh kau..
fadan muka..
org tamak selalu rugi..
so esk x mau dah ambik nasi byk2...

hmm perasaan bebuka tanpa family di sisi????
mesti la x best...
dah la cik kuntum bg aku jeles...
saja tau dia ni..
dia bg tau mak aku msk mee kari...
huaaaaaaaaa.....

owh semlm puasa ke 3 mak aku msk laksa...
sedap nak matiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
terigt-igt sampai sekrng ni...
kecoq ayaq liuq chek...
hmmmm....

dok cerita mcm ni buat aku nak blk lg..
dah2 kena stop..
esk ada mid term utk akaun..
wish me luck!!!
babai lovely readers..

bdk yg hepi di luar sedey di dlm..



No comments: