Monday, May 10, 2010

~MAK KAU LA RATU HATI KU~

aku ni selalu je lmbt bab2 wish ni...
tp x pe aku nak lain sket dr yg lain..
sbb semua blogger dok wat entry psl hari ibu..
so biar aku kasi buat lmbt2 sket...
unik maaa....
*huh unik la sgt kn*

x pe aku lmbt beberapa jam je..
skrng baru pkl 2.30am, 10/5...
so x de la lewat sgt kn...

before terlambat berjam-jam lg..
meh aku nak wish to all umi,mak,mommy,mama dan ibu..
happy mother's day!!!!!

kpd mak aku, FAUZIAH BT AWANG...
selamat hari ibu...
terima kasih for everything...
*ayat rojak2 sesuka hati*
mak adalah yg terbaik yg ada dlm hidup shikin...
mak byk berkorban dlm besar kn kami 3 beradik..
tanpa didikan dan asuhan mak dan abah kami x kn jd mcm kami skrng ni..

mak aku selalu ckp aku ni garang...
sbb a sikit2 nak angin la melenting la..
mmg kepala angin betol...
dah la badan pn penuh angin...
sampai kentut pn berangin-angin...

hari2 adalah hari ibu untuk aku..
sbb jasa dan pengorbanan mak aku x cukup utk dikenang dlm 1 ari ni ja..
seumur idup mungkin x terbalas semua tu..
lastly, i love u mak...


my mum dgn cucu menakan...

No comments: