Friday, November 20, 2009

~BERDEBAR-DEBAR~

esk aku nak kena pi dgr ceramah utk amik lesen kereta....












8 jam okeh....tentu2 aku mengantuk........











makanya mlm ni i kena la tido awal..
sbb esk pkl 6.45 am dah nak kena pi...
gila awal kn??
mampos time ceramah tu aku dok mengeruh...
huhhuhuhu...
*hodoh sungguh perangai kalau sampai gitu ye*













btw, td ptg dah pi driving skool yg aku daftar tu...
nak try buat ujian computer kata nya...
cino tu srh aku praktis before pi amik ujian yg betol2...
tp kannnn...
aku x baca buku dia bg tu abis lg...
so dok try2 jwb mmg memanjang fail...
hahahahahha...
bodoh betol....
dah la fail lps tu aku dok gelak sorang2 dpn komputer tu..
*feeling mcm aku ni betol semua*
dok gelakkan kebodohan sendiri...










ujian warna and rabun apa semua tu mmg aku superb okeh...
betoll semua..
tp mai part yg dia tnya psl simbol la and psl kereta semua..
aku hentam kromo jaa..
dah kata x abis baca lg kn...
so merasa la 1st try dpt 60%..
2nd time try dpt 66%....
see masih lg fail..
betapa bengong nya aku ni psl benda ni semua..











sbb asik fail jaa so aku fed up dah nak buat...
dah la mengantuk..
aku igt nak blah je la...
sekali cino tu srh aku try ujian jpj la pulak...
owh ni aku betol 39 over 50..
aku pn syiokk la...
sekali..............











i tetap fail uollsss...huhuhuhuuhhu..
*lap air mata yg merembes keluar*
kalau nak lulus kena dpt at least 42...
hek eleh...
fine terus aku merajuk and dlm kapla otak dok pikir nak blk...
at last cino tu lps kn la aku blk jgak...
sbb tgk aku beria-ia nak blk sgt kn..










ok la nak pi iron baju...
i nervous la...
mintak2 la aku pandai cari kwn kt sana..
hihihihihi..
daaaaa...

No comments: