Friday, July 3, 2009

GOODBYE PENANG..WILL ALWAYS MISS MY HOMETOWN!!!


uum

fyi,pg nnt aku akn pulang ke uum utk meneruskn perjuangan hidup yg belum selesai...skrng pd jam pkl 4.00am aku masih dok ngadap lap top sis aku for the last time..guna wireless kt rumah aku tanpa gangguan utk last time*ayat cam dah x blk rumah lak*...sodeh nye...huhuhuhu...nak tido pn x dak mood....

brg semua dah siap pack and i hope x dak la tetinggal apa2...kalau x jenuh aku..hmm blk ari tu sket ja brg..nak blk uum blk hazab ok..byk gila brg aku...sampai pening aku nak kemas brg td...mak aku ckp nnt almari aku x muat nak letak semua brg aku..kayak org mau tinggal terus di uum...huh..

aku agak terkilan la sbb last day kt rumah aku keluar berjoli sakan dgn lala..sampai rumah dlm pkl 9.20pm...agak lewat..nak cpt pn still lmbt jugak..karaoke session lg..3 jam ko..blk td baru la sibuk dok cari brg nak pack..mak aku kata org last day dok rumah tp aku merayap...sedey lol...ye la ari ni mak aku posa..abah aku lak ada pengajian..cik kuntum lak dah pi BTN..so dr pkl 6.00pm sampai aku blk dr merayap dia dok sorg2 la...sedey n terkilan...blk td pn dok bz buat tu ini...hishhh...to my mum sorry..to lala aku harap hg still ada kt png aku blk nnt..

tp apa kn daya aku pn x tau blk bila lg...kalau aku blk cuti sem bln 8 ni lala ckp dia x sure ada kt png ka x..so may pe ngedate kami td last time before dia fly pi UK..hope x la...sbb tu la aku nak jugak keluar hari ni...aku adalah kucing yg tersepit...*apsal kucing ye??*..

ok la dr aku merepek adalah lbh baik aku tido...bye peeps...owh entry2 yg tertangguh akn ku postpone ke lain masa...

2 comments:

pricon said...

Selamat maju jaya.

mishungu said...

pricon~thanx ye..