Thursday, July 9, 2009

GEDIX GURLZZ DAY OUT!!!

hye kwn2 maya ku sekalian..mishungu telah kembali utk menghupdate story yg dah basi...asal ado kn dr x ado...hihihi...tgh mood rajin ni..so shhhhhh...DIAM...jgn tegur...nnt tegur aku bkn jd hantu tp jd malas dong...

ni nak cerita pasal aku keluar dgn kwn2 gedix ku sekalian masa cuti hari tu bersamaan 17 jun...lama siot x jumpa depa ni semua...rindu wooo..*kpd mereka yg berkenaan jgn pulak muntah ungu or kombang semangkuk eh*...cuti dah nak habis baru la kalut nak jumpa apa la...awal2 semua diam membisu...apa daa...aku diam x pa la jugak sbb aku ni kn manjang bz...yg hang pa ni dok rumah diam2...lain kali roger awal2 sket boleh hang out byk kali..ni x...cuti 2 bn tp keluor nye sekali sahaja...distress kn ye..sekali!!!!

aku keluar dgn sapa???mereka adalah farhanaz,farah n adik farah..sbb aku ni pemalas nak pi jauh2 so aku ajak depa jumpa kt gurney plaza (gp) sajork...hihihi..yg farhanaz sebok nak pi sampai queensbay...mak x sanggup okeh..2 bas nak kena naik tu...dah la blk cik kuntum dah x blh ambik sekarang ni....gila pemalas ye...selamat gak aku ajak jumpa kt gp..kalau x mau aku jd beruk kt queensbay sorang2..depa ni semua mai lambat gila ok..mmg x menepati waktu yg dijanji kan...

aku pi gp awal sket sbb ada sesuatu yg nak disettle kn..apakah sesuatu tu???nnt aku tunjuk kn..sabor yo...lps settle tu aku tunggu deme ni mai..dah x larat nak pusing kt gp tu alih2 benda yg sama kedai yg sama..end up aku duduk kt bench chair dkt new wing gp...sangap tau...tunggu kelibat 3 ank dara ni mcm tunggu taik rambutan yg degil nak gugur gitu...*siap dgn perumpamaan aku bg*...hihihi...

kata nya nak jumpa pkl 12.oopm...sekali pkl 2.00pm baru la dpt jumpa...sbb farah dgn adik nya tu ada hal apa ntah...sbb dah lmbt so cancel la nak tgk movie...huhuhu..aku dah verangan nak tgk 17 again tau...tp bila pikio si farah and adik nya tu duduk kt seberang prai so x blh la depa ni blk lmbt sgt...

depa pn dah lapar and nak mkn...aku apa lg telah mengeluar kn idea aku yg bernas ni ajak depa lunch kt manhattan fish market (mfm)...aku teringin gila nak mkn seafood platter tu..ajak lala jgn harap dia nak pi..alasan dia "aku x mkn ikan la"...aku pang sekali baru tau..hg igt nama dia ada fish so dia jual fish ja ka???? and the answer--->TIDAK...segala mak nenek seafood ada la..*itu aku x comfirm la* tp mmg x semata-mata ikan..sbb x mau bg aku kempunan so aku ajak la depa mkn kt situ..semua x kesah sbb depa tau keluar dgn aku ni kena keluar duit lebih sket tang mkn...hahahaha...

mmg kami buat muka x tau malu masa nak pi mkn kt mfm..sbb semua jakun x penah pi..so x tau menu apa kn..dok dpn entrance pn dah berzaman nak pikir mkn apa..bila dah msk kami buat keputusan utk order 2 set of seafood platter for 2, mocha ice blanded apa ntah for 2 and iced lemon tea for me...wohoooo....hati adalah bunga2 ceria sbb dpt mkn apa yg aku nak....ngee...

kami pilih dok kt atas sbb mfm kt gp ni ada 2 tingkat...and ada sorg waiter laki yg setia menanti kami...hihihi...ye la kejap2 kami panggil dia kejap2 lg panggil.mintak itu la ini la..aku rasa waiter tu pn nyampah dgn kami sambil menyumpah seranah dlm hati...tp sbb customer always right so dia sabar kn je la dgn kerenah 4 ekor minah gedix...dia pn mcm alert ja..asyik dok tgk meja kami tkt kami panggil dia lg...

lama jugak la kami lepak dlm mfm tu..sbb apa???sbb termonyeh-monyeh nak habis kn makanan...portion dia gila byk la..2 org sengkak perut nak abis kn 1 set seafood platter..at last mntk waiter itu utk bungkus saki baki makanan yg ado...and kami sempat nak ber cam whoring dlm mfm tu..org x ramai so buat muka x malu la..ni pic2 dlm mfm..

nyummehh..
kenangan dgn seafood platter..
kemi di mfm..


owh kami ada jugak mntk waiter laki tu utk ambik kn picture...n result dia sgt x memuaskn hati tau..semua jd anak gelap...huduh bangat...fyi, aku and farhanaz share 1 set seafood platter tu..farah share dgn adik dia...total kami mkn tu rm137++..semua hulur duit sorg sket..keluar dr mfm masing2 pakat dok kira duit yg perlu sorg byr..punya la pening..tu pn dah ambik masa lama...mmg lawak la time ni...hihihi..

hari tu mmg kami gila snap sana sini..asyik dok cari port nak cam whoring..ye la bila lg nak jumpa kn..so dah tau ssh nak jumpa masing2 x sedar diri dok pose sana sini...x ado nya shopping sbb semua dah kehabisan duit tang mkn...so jln2 cuci mata je la...sambil gossip sana sini..syok woo... dlm pkl 6pm cmtu kami sedar diri utk pulang..sbb depa 3 org nak pi singgah rumah skoolmate aku dulu..aku mls nak pi so aku blk terus...lg pn arah jln lain2...

bwh ni adalah hasil2 kami posing bak model...*model ke???*..dah kata x layak jd model so jd model syok sendiri pn orait...photographer nya adik farah..kesian dia..tiap pic kena snap 3 kali sbb 3 hp..ngee...thanx a lot..





1st pic~aku suka pic time kami snap kt besi2 yg cam rupa penjara merah tu..sobab den nmpk kurus...hihihi..hmm kami jugak melepas kn gian kt playground..kete mainan yg kami naik tu mmg aku dok sempit siot..tp sbb nak bergambar punya psl tahan je la..tu nmpk aku tersepit semacam je...

2nd pic~masa naik buaian ni cukup2 utk kami berempat...so pikir la sapa nak snap ye dak???kt situ ada 2 org anak mat salleh dok main skateboard..ting!!!idea mari..mntk tolong depa la..srh farhanaz pi panggil...based on farhanaz cerita..kalau aku x silap bunyi nya lbh kurang gini...

farhanaz: can you take our picture??
ank mat salleh 1: no...no..
farhanaz: what ??? no?? *sambil suara pelik n garang sket..*
ank mat salleh 2: ok..ok..i take ur picture..
sorry la kalau ada broken english tu..aku ni bab2 grammar mmg hancus...so ank mat salleh 2 ni pn mai la kt buaian tu..gila kalut dia snap...sbb x sabor nak sambung main skate board kot...apa2 pn terima kaseh..pic yg angkat tgn tu ketiak aku dah basah time tu sbb peluh..hehehehe..tp x berapa ketara la..rupa pemenang pingat emas dah aku nengok...
3rd pic~aku dgn farhanaz..owh semua pic nmpk aku beso dr dia..x sukaaaaaaa...
4th pic~me..urs truly...owh itu kasut crocodile baru aku...1st time pakai time keluar ari tu..
hari tu jugak aku perasan tipa kali nak posing mesti aku gedik nak angkat sebelah kaki la..nak angkat tgn la..cucuk jari kt pipi la..pelik2 je..over siot...huhhuu...tp apa pn kami menjadi kanak2 ribena yg sgt seronok pd hari itu...dah full stop..ponat eh..

No comments: