Sunday, June 21, 2009

BEAUTIFUL GIRLS


aku dpt award from mrs.edy..beautiful girls award youuu...beautiful ke???bangga aku tau...hihihihi..kembang blk segala otot aku yg baru nak kuncup ni...tp award ni dtg dgn soalan la pulak...so meh la kita menjawab soalan ye..


1.Pastikan jantina anda adalah perempuan.

mesti la aku pompuan...kalau idak x kn org nak bg aku award ni..


2.Copy badge sebagai award anda.

sudah di copy...

3.Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan.
  1. sbb aku blh pakai baju lawa2 n mcm2 fesyen ada utk org pompuan ni..laki ado??
  2. sbb perempuan blh pakai emas dan sutera...
  3. sbb pompuan adalah tulang belakang seorang lelaki..
  4. sbb pompuan x payah bg nafkah kalau dah kawen..gaji laki aku gaji aku..gaji aku totap gaji aku...hahahhaha..
  5. sbb pompuan blh pregnant and bersalin...ssh tu wei..kalo laki mesti x sanggup..tabikk la..
  6. sbb pompuan punya kedudukan terhormat dlm islam..
  7. sbb pompuan amat sng utk msk syurga kalo nak bandingkn dgn laki..tp pompuan jugak paling byk dlm neraka...hmmm...
4.Pas kan awards ini kepada girlfriends anda
  1. lieya
  2. ezzah
  3. zeila
  4. mimi

No comments: