Thursday, May 21, 2009

AKU MC SENDIRI

aku x pi keja ari ni...sbb tgh ari td aku bgn tidoq *see ank dara cth aku ni..bgn tidoq tgh ari* badan panas melampau dan aku lembik semacam..so mak aku ckp x yah pi keja n aku pn mmg x mampu kot kalau nak keja ari ni even 4 jam ja...dlm hati happy sbb x yah keja..hihii...

kira esk aku kena keja la...sepatut nya esk aku cuti...esk aku keja pkl 6.00pm jugak..selamat blh bgn lmbt lg...hihihiihi...sekarang ni aku dah ok sket..badan dah peluh2 cuma dok batuk lg...rimas la..x pa ni semua ujian Allah utk aku... tp kn aku pelik la dgn diri sendiri..sbb sakit2 ni pn mkn kuat gak...selera may be kurang sket tp aku kerap mkn...kejap2 aku mkn..bela toyol ka hapa perut aku ni..



nota bonts:td aku batuk sampai muntah...kira batuk hardcore habis la tu..slalu batuk mesti cmni...hang pa penah rasa cmtu x???

No comments: