Monday, April 13, 2009

!!!NABIL BINTANG PALING FOFULAR 2008!!!

kemenangan nabil mmg aku dah agak sbb mmg nama dia sekarang kn tgh meletop-letopppp...hepi la utk dia..bgs la rezeki utk dia dan family..sapa sangka kn drp seorang mat despatch sekarang dah jd OKB dan pelawak yg makin hari makin fofular gituu..aku rasa nabil la raja lawak yg paling menonjol kalau nak bandingkan dgn yg lain..dan aku rasa zizan pn not bad..ye la kira nabil n zizan dtg dgn pakej...ada bakat + rupa..*i know lala mmg tergila-gila kn si nabil ni..mesti lala terlompat sakan td*..

tapi yg x best nya time abp08 td..lps s.shahirah n adlin announce kn nabil artis paling fofular nmpk nabil peluk si irma hasmie..mmg la depa couple tp x manis la peluk dpn org ramai cmtu..kome tu x kawen lg so jgn la gedik sgt..may be benda tu spontan tp lain kali kena la control...*tu bkn ayat org jeles ye*..actually aku baru tau ja depa ni couple masa depa peluk tu..hihihi..nmpk nau aku ni ketinggalan zaman...dah nama pn dok kt hutan sintok..ngee...


hensem gak yo mamat ni haa..


sesuai x??or aku patut letak pic lala??;p

overall, aku rasa abp08 ni cam x best sgt la..x ado ummpphhh..sbb aku x rasa excited pn nak tau sapa yg mng..may be sbb hujan yg tlh mengendalakn siaran tv kt rumah aku..to astro sampai bila kami harus melalui problem ni???asal hujan x dpt siaran...tensen gak la..hmm tp i like nissan sylphy *nabil dpt keta ni..x aci..* kaler light blue very much la..tiap kali aku tgk keta ni kt parking FTM UUM mesti aku terbayang aku dok dlm laut swim dgn dolphin!!!hihihi..ntah papo la aku ni..minah sewel..


ni la nissan sylphy..

ok la aku nak pi tido dah..esk kena bgn awal sbb nak pi butterworth jumpa ika nak pass aku punya matrik kad..mntk tlg dia ambil kn slip exam gue..hihihi...mls tp terpaksa..kalau idak melayang rm50 aku...bye peeps..

No comments: