Friday, January 9, 2009

MY BELATED BURFDAY CELEBRATION

ni adalah entry basi...aku sgt MALAS nak update sekarang ni..dun no why...hmm ni nak cita psl suprise party *ok aku tipu x do la party juz mkn2*..tp mmg suprise la..benda ni jd pd 29 dec 08 lps.....2 hari lps burfday aku....see aku ni mmg pemalas sbb dah lama gile benda ni jd baru la aku ni terkedek-kedek nak update...

cita nya cam gini.....pd ari kejadian aku n leya dan bdk2 bilik sebelah iaitu ezzah n seha dan bella n ika dah plan nak pi outing kt jitra tp sbb hal2 yg x dpt nak dielakkan hanya aku n leya ja yg pi jitra.....da rest pi changlun sajork..

mlm tu tgh dok lyn pirates dvd yg baru beli,leya keluar dr bilik...aku pn keluar nak pi toilet then bila msk bilik leya still x ado..so aku pn main la game jap skali dgr org buka pintu n nyanyi hepi burfday sambil bw kek kt aku..owhhhh sgt terharu ok... sob..sob..sedey plus hepii banget!!!!!yo la aku ni jarang sambut besday2 ni semua sbb abah aku x bg.....seigt aku 3 kali ja kot penah sambut..1st masa aku darjah 5*tu pn aku paksa mak aku buat*,2nd masa kt matrik n ni 3rd kt uum ni la..

aku ni dgn muka hepi n terkezut pn gelak2 ja la..den x sangka tau...dpt kek tokelat...syedap tau...
to leya,ezzah,seha,bella,ika n thanx a lot...i lap u all..muahhhhhhhsssss..

ni pic kek n org2 yg membeli kek excluding me la..aku tukang mkn ja..hihihi..


i luv coklat kek

aku n leya

ezzah n seha..

ika n bella..

pic2 kami tgh mkn kek x ado sbb time tu semua kepala bogel..so sekian entry ku utk kali ni...bye peeps..