Wednesday, January 28, 2009

KENAPAAKUSANGATMALAS

dulu before blk cuti tergedik-gedik konon blk cuti ni aku nak update blog habis-habisan...tp bila dah ada kt rumah ni nan adoooo...pic ada tp aku mls..so terjadi la entry tergendala....pada hal blk ni bkn nya aku buat apa pn...mkn ,tido ,online n mkn,tido, online dan benda tu la yg aku dok ulang wat ari2..sgt buhsannnn....tp bila ada kerja nak buat aku mls gak..apa nak kena dgn aku ntah...cukup seminggu ni aku sure banget berat badan aku akn naik dgn bertimbun-timbun nya....hihihihihihihi...*gelak setan sket*...

semlm ada gak jln pi umah mak lang aku kt taman pauh jaya seberang prai...buat bbq skali dgn family gathering belah mak aku la...best gakk..aku mkn byk dr dok mengipas benda2 yg dibakar tu..alah asap la katakan..*harrrk tuihhhh*..kalau nak tgk pi sila ke blog cik kuntum je la..aku mls nak upload ni semua...see word malas lg..ntah byk mana word malas yg aku guna dlm entry ni...

ptg td aku pi tesco dgn family aku excluding my abah...mmg borong sakan la sampai penuh troli n ada mata2 dok menjeling tgk kt troli kami...mungkin depa terkejut tgk penuh sgt kot...hihihi..ye la mak aku borong brg2 niaga n aku ni borong benda2 aku nak bw blk uum...harus la kn..aku suka pi tesco ni...*cam mak2 la pulak*...sbb aku tau ambil apa yg aku nak lempaq dlm troli n tunggu mak aku byr...hahahahha...sgt keji ini ank...

cam tu la 2 ari aku berlalu...jumaat makin hampir...oh noo!!!!full stop...bye..