Saturday, January 24, 2009

AKU DAH BALIK PENANG!!!!YEAYYY!!!!

tau x betapa hepi nya dpt blk png ni..aku blk semlm (khamis)... tiap kali blk kalau aku nmpk matrik png mesti aku dah tergedik sorg2 dlm bas tu sbb matrik png ni means aku dah sampai png la...penanda aras utk aku la...dr mengantuk terus jd segar bugar...

bau png sgt masyuk tau...even aku sndri pn x tau apa bau nya tp aku suka la...masa nak naik feri tu dah bau air laut...best gilerrrrrr!!!!!..aku suka bau laut..yo la dah nama pn dok kt tepi laut mesti la soka sama bau nya...ye dak????tgk environment png yg lite2 bz pn amat best..x ado la nmpk pokok memanjang..bosan siotttt...

aku cuti seminggu ja..sat gila..x sempat nak meronggeng sakan...dah blk ni pn aku still mls nak update..bkn da idea..idea nak memblogging ada cuma aku MALAS!!!!tunggu la mood tu menjelma blk...ari ni penat lg sbb tgh ari td blk kpg...k la nak tido dulu...boiiii...