Tuesday, November 25, 2008

JENJALAN DENGAN CIK LALA aka SWEET BYATCH

walaupn penat aku pi KL x habis lg tp aku sanggup mengorbankan waktu tido aku semata-mata nak pi tgk movie SELAMAT PAGI CINTA..bg aku cita ni sweet n agak sedey la...tapi LALA ckp boring...may be sbb perhatian dia tlh diganngu olh seorang org tua yg x tau malu...HAHAHAHAHAHA..kami pi tgk kt GSC GURNEY PLAZA...


cerita ni ttg suci dgn azam,julia dan ilham....sbb tu tag line movie ni 4 jiwa,2 cerita,1 cinta.. aku rasa org yg suka cerita cam movie CINTA N SEPI blh kot nak lyn...cerita dia agak slow...kalau yg x minat x yah tgk sbb nnt rugi duit ja kn...

dannn kali ni kami pilih mkn kt BREEKS...dah x tau nak mkn apa kt situ...servis BREEKS hari ni amat lembap...kami hampir2 nak blah ja td sbb depa blh x lyn kami..sampai aku memberi pandangan maut(tkt wooo) baru la terhegeh-hegeh nak mai ambil order...tp selamat ada sorg staff dia hensem nat mati...dia la penyelamat sbb aku dgn LALA dok cuci mata la tgk dia...hihihi..gatai x????x slh kn cuci mata...bg segar bugat sat....ni la santapan kami berdua..


dlm breeks..very da romantik..

chicken pattie melted yg sorga..

merveles potatoe island

ice lemon tea la...

kenyang gilos mkn kt situ..sampai rasa nak muntah n berks...hihihi...yg x best ttg mkn adlh aku n lala x suka sayur dia sbb rasa cam depa letak sumting dlm sayur tu..busuk deh..lala ckp cam bau rosemary...dan hari ni mmg proses mengembangkan segala lemak yg aku miliki n bontot yg dah tersedia besau ni...mknan aku dipenuhi cheese dannnn before blk aku pi beli BIG APPLE donut 3 ketui...fyi,kt GURNEY PLAZA dah ada BIG APPLE... hihihi...chek sokaaaaaa..

ni la rupa aku time kuar td..

jgn lak igt baju tu aku beli kt shopping cabin yo..aku beli ni masa awal2 msk UUM...bekenan gila dgn ini baju..so rembat la..aku beli mahal sket dr tmpt lain yg aku penah tgk..nyesal sbb kalut nak beli...tgk kt kedai lg murah dr hg yg aku beliiii...dan entry ini diakhiri dgn muka tuan blog yg dok prasan comey...hihhihi..

byeeeeeeeeeeeeeeeeeee....

No comments: