Monday, September 22, 2008

RAYA DAH DEKAT!!!

ahcummmm!!!! behabuk gila blog aku ni..almaklumla dah lama x kemas..nowadays aku lbh suka baca blog org lain dari dok menghupdet blog sndri..malas la lg pn bz sket 2,3 minggu ni..assigment berderet dok tunggu...esk nak kena hantar assigment titas wakaf but still x buat apa pn..hihihi...anak sapa la ni noh....selepas esok aku akn free dan hanya menuggu waktu utk pulang ke penang..my hometown...wndu banget ni...eiii x sabaq nya nak blk raya...sat ja posa dah msk minggu ke3..next week dah raya..but aku satu baju raya pn x da lg...sob..sob..sedey wei..sepjg bln posa ni aku hanya sempat sahur dengan family aku masa first day posa ari tu..bebuka belum sompet lg..nak blk tiap2 minggu ada exam..abis cmno??sabo ajo la...blk ni aku nak shopping naik keta baru..hihi...biar la mereka semua dah muak nak naik but aku masih xcited....1 lg hal bla aku msk blog org tgk mkn sdp2 kt umah jeles gak la..aku dok sini mkn ala kadar ja..(ye ke ala kadar?)...sampai dah x tau nak mkn apa..ye la asik benda sama ja muak jugak...but skrng ni aku dok kemaruk mkn nasi kerabu n karipap kt bazar dll uum..sotappp banget...bila msk blog lala lak asik tgk dia shopping raya non stop..jeles gak aku..aku pn nak sopping!!!!!baju raya dah berderet minah tu..cukup kot utk sebulan raya..hihi...hmmm blk ni aku nak pulun mkn laksa yg cik kuntum dok asik ckp sedap tu..aku baca meleleh ja ayaq liur..series wei aku ngidam nak mkn laksa tu..sini mmg la ada laksa but laksa kedah mna nak sama dgn laksa png yg terbukti super duper sedap tu...even cik kuntum x letak pix laksa tu but aku dah dpt bayang..hmmm ok la nak sambung wat assigment...chiow..

>mak jgn lupa buat laksa tau..nak mkn sampai muntah n berak keluar ikan curut..
>kak na bla nak start keja di tmpt baru..hope mr jeffery tu x mati mengejut sbb org penting dia nak resign..hihi

1 comment:

Lady Dyla said...

Mana ade cukup sebulan.. separuh bulan jer...

jgn jeles1 eerk... nnti aku tmn ang g shopping..

PS~ aku xdpt tunggakan.. so xleh la nk blanja ang mkn~~ :P