Friday, September 5, 2008

KEPALA HOTAK AKU DAN KAMU YG BERJAMBUL

tajuk entry x boleh blah ok....ari yg sgt x best.. ari ni 4 sept adlh due date utk aku hantar assigment psikolgi..so semlm kelam kabut aku siap kan assigment aku..cam onggila ok..pkl 5 pg baru tido..pkl 10am dah terkebil-kebil atas katil..aku dgn mls nya terpaksa bgn sbb nak pi print assigment aku kt lab..terkejar p kedai beli kertas nak wat cover pas tu terus gi lab then pi blk kedai nak binding..pas tu blk bilik terus tukar baju n pi bangunan HEP utk hantar benda ni..lecturer aku ni kaunselor sbb tu dia dok kt HEP..masa aku sampai situ baiknya dak class psikologi aku dlm 8 org cmtu dok line up kt luar ofis dia...rupanya dia check assigment one by one..mampos aku..semua yg msk mmg kena bambu la..tu x btl ni x btl...termasuklah aku kena bambu dgn dia..yg menyakitkan hati dgn lecturer aku ni dah tau nak kami guna APA format yg btl bg tau la cmna..ni harap kami wat sndri n cari sndri...aku dah siap ikut cth dlm tenet pn slh gak..x tau la apa yg slh..ni first individual assigment aku ok..tmbh2 most of da student dlm class tu dak sem 1 mmg la x tau sgt psl APA format...asal tanya dia srh cari sndri..dah cari sndri pn x tol gak..goram eden..cam nak ketuk2 lecturer aku tu..x pikiaq ka yg aku ni terseksa nak siap kn assigment psikologi yg aku sndri x paham apa2..mlm td lak ada mid sem exam utk subjek psikologi..ok aku tau minggu ni mmg idup aku pn psiko skali..dah la x study apa2 lg..blk dr HEP terus aku baca buku sambil tgk cita cintaku forever...dgn mata yg ngantuk gila aku paksa diri gak baca sampai abis bab 5...ada la 2,3 kali aku terlelap jap..juz for a while ok..aku hanya MEMBACA TANPA MEMAHAMI ok..sbb bg aku subjek ni mmg la ssh..hanya org yg btl2 minat blh faham..terlampau byk teori yg ntah papa..100 soalan obj yg perlu dijwb dlm masa 2 jam..kalo nak ikutkn aku hanya tol2 leh jwb 51 soalan..yg lain aku hentam n guna logik akal aku sndri...may be sbb aku dok kutuk lecturer aku ptg td kot yg buat aku ala2 x igt apa2..hihihi..sgt keji....n skrng baru aku rasa lapang sket..nak bantai tido x hengat dunia ni....but next week ada lg exam...huarghhhhh...hmm papn leya sampai pg ni so aku akn berteman semula dlm bilik yg membosankan ni...cincau fren...

No comments: