Tuesday, September 30, 2008

BIG APPLE

hmm ari tu aku kuar jln2 dkt alor star before blk png sbb nak menyempurnakan misi aku..aku kepingin sgt nak mkn donut BIG APPLE...buka blog sis peej asyik dok tayang BIG APPLE donut..mana aku x kempunan..igt mmg aku x kn dpt mkn la..sbb aku x penah nmpk pn branch BIG APPLE ni kt utara..sekali time aku lalu kt alor star time nak blk png ari tu aku nmpk logo BIG APPLE dkt tesco mergong..cam nak menari hindu pn ada utk menggambarkan perasaan aku yg begitu teruja n hepi banget..so 19 ari bln ari aku telah p tesco mergong semata-mata nak beli donut ni...aku teringin nak mkn chocoreo n the alien..so aku pilih 2 tu la..leya pilih apa nut ntah...permulaan beli sket dah la..nnt beli byk n x abis nak sumbat kt mulut sapa kn...so sila la tgk pic ni..nak gak tempek sbg bukti aku penah mkn donut BIG APPLE...




mmg terbukti la sedap...dlm gambar nmpk cam besar..bila aku beli rupanya kecik cinonit ajo..mkn pn x puas..dunut dia x manis so ok la..aku pn x suka manis2 sgt ni..cpt muak...nnt nak beli lg la..hihihi..proses memperbesarkan paha aku yg dah tersedia besar ni..nnt aku update psl aku shopping lak ye...

No comments: