Sunday, August 3, 2008

JITRA MALL

ari rabu ari tu aku dgn rumate aku,leya tlh pergi ke jitra mall...tetiba pas bgn tido si leya ni ajak aku pi jm(jitra mall) tu..aku ni ikut kn jela sbb dok kt blik pn asik dok buat taik mata..around 1pm++ kami tunggu bas n sampai sana dlm pkl 2pm++..tambang ke jitra rm2.80..sampai sana terus menggelupur cari old town sbb si leya ni dah lapar gila..mmg kami plan nak mkn kt old town sbb aku x pernah mkn kt situ lg..selalu tgk kt blog org lain ja so teringin la jugak..aku pesan prawn mee n fresh lemon tea..si leya pesan ipoh chicken hor fun n white milk tea..
makanan dia ok la not bad..sedap..n aku suka bangat sama fresh lemon tea dia..rasa cam coklat sket..

my prawn mee..nyum2

abis tu trus gi jm..plan nak main bowling but tgn leya sakit lak so kami tgk la wayang..cita i'm not single..best ok cita ni..amat sweet n romantik..sinematografi dia pn cntk n cool..sesuai la utk remaja2 mcm aku ni..hihi..aku bg 4 star la utk cita ni..aku x shopping apa2 pn kt situ but aku beli dvd what happen in vegas..leya beli baju..cute baju tu..aku ni tgh budget so mampu nengok je la..but kedai tu baju2 dia cntk la..hg pn murah..ada saiz xs sampai la xxxxxxs..betol ke x aku x tau la..but kt banner kedai tu ada tulis cmtu..abis round jm leya ajak gi nasmir nasi kandar sbb dia tringin nak mkn thosai...aku ikut ja..but before that kami gi old town lg sbb aku teringin nak try white coffee kt situ..yg best nya aku hanya perlu byr 50sen sbb nya cashier tu x da duit tkr utk rm50..aku lak x da duit kecik..dia ckp x pa dia belanja..hihi..murah rezeki tol..then gi nasmir..leya mkn thosai n roti telur n aku mkn nasi..aku ambil nasi separuh,sayur kobis n daging kicap juz rm2 ringgit tau..dah la dpt 2 daging..nasib aku amat baik la hari tu..pas tu trus gi tunggu bas nak blk uum..itu je..

No comments: