Monday, September 1, 2008

HEPI MERDEKA & SALAM RAMADHAN

org lain semua dah awal2 lg wish merdeka yg aku ni dah msk 1 sept baru tergedik-gedik nak wish..apa kehenye yob??hihi...apa2 pn niat tu penting..(ayat cover)..hmm aku mls nak update semlm sbb tu aku wat entry apa2 psl merdeka..so aku nak wish SELAMAT HARI MERDEKA YG KE 51...even terlewat 1 ari harap korang kira cincai la ye...lps celebrated merdeka kita kena la celebrate ramadhan lak..jgn nak wat2 lupa no..aku ketuk sorg2 nnt.. pg ni semua akan mula bgn sahur...hoho..aku tau ada yg jenis mls sahur,sahur awal but aku jenis yg bersahur n lewat la..x ado la 2,3 pg dah sahur sbb mls bgn pg...kalau sahur awal2 ni for sure bgn tido esk nya dah lapar..bg aku la kn..bg korang aku x tau la..semua ada cara tersendiri but aku dah terbiasa dgn cara cmni...x kira la janji posa..yo dak????esk aku dah nak blah blk uum terchenta...x dpt nak buka posa dgn family aku...sodey eden...rumate aku dah la x reti2 nak blk...hg nak cuti setaun ka leya woiiiiii?????means aku akn berbuka dgn dak2 bilik sebelah n mlm nya tido sorg2 LAGI..sahur sorg2..time tu sure aku akn feeling aku ni hidup kesorngn..kahkahkah..poyo ja lebey...last but not least SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK..

No comments: