Thursday, June 12, 2008

JALAN2 CARI MAKAN

hye sume..dah bape ari aku x mengupdate blog aku..malas..idea ada cuma malas utk dicoret kan disini..so ari ni aku merajin kn diri ni update kn blog aku..ari ni aku n lala kuar pegi prangin mall utk teman cousin aku,yati dating(dating tipu2) dgn house detective kt parkson..we all panggil dia juri sbb nama dia amat la susah utk disebut..maklum la org sabah bah..so kuar dr umah n mkn jap kt kedai parents aku pas tu naik bas terus ke sana..dorg plan nak tgk wayang cite prom nite yg aku nak tgk cite apa kata hati sbb nya aku ni penakut yg amat kalo nak tgk cite serem2 ni..at last aku terpaksa la mengalah sbb aku sorg ja nak tgk cite apa kata hati..yg best nya duit tiket n popcorn x payah bayor sbb si juri tu amat bermurah hati utk belanja kami bertiga..hihihi..cite prom nite tu start pukul 3.45..series cite tu menakutkan bg aku..but ending dia amat menyedih kn ok sbb boifren si heroin mati..next entry aku cite kn psl sinopsis cite ni..selesai nengok wayang kami pegi mkn di su ail kenari..kedai tom yam ni agak lain dari yg aku penah pegi sbb dia ada set menu..each set ada tom yam mangkuk kecik dgn 2 ekor udang..tom yam dia mmg power sbb masam..aku ske.. so aku order nasi putih sotong pedas,kailan ikan masin and sunquick oren..mkn punya mkn lupa nak snap pic..hihihihi..truk tak aku ni?hmm selepas itu kami semua gerak utk mencari kasut kerja yati..amat ssh k..ada yg berkenan tak ado saiz la plak..at last blk ajo cmtu..on da way blk bas rapid tu leh lak rosak tgh jln..pelik nye bas rapid baru lagi kt png ni but dah leh rosak..sakit hati tol sbb perlu menunggu utk bas seterusnya dtg..sementara itu aku n lala sempat pegi baskin robbins utk membeli choc mint ais krim..setap ok..dah sampai bt ferringhi,aku,lala n yati plan utk berjalan di nite market..



sms di nite market..aku ske gile kt lampu
tantik ok..kaleful..(abaikn pic aku yg gemuk itu)

selepas penat berjaln kami singgah utk mkn lg di kedai sri tom yam..ari ni keja aku hanya makan..aku order nasi goreng kampung and jus epal without sugar..lihat la ye.. nasi dia amat la byk sampai mengah aku mkn
jus epal dia i loike..


sms kami semua menikmati makanan aku ngan yati n lala pelik tetiba pekerja kt kedai tu semua menghilang..bkn kami sj but pelanggan lain pn pelik..rupa-rupanye pihak imegresen dtg patut la dorg cabut..dorg x de visa yg benar kn dorg buka kedai kt sini..tunggu punya tunggu dorg still x dtg so kami decide utk letak duit atas meja cmtu je..on da way blk kami tgk semua kedai tom yam tutup(pekerja dia cabut lari n bersembunyi)..pinggan2 masih bsepah kt atas meja..mmg kelakar gile k..but kesian gak sbb dorg kn cari rezeki..hmm better stop now..penat dah seharian berjalan..chow..

No comments: