Saturday, June 4, 2011

~cahaya kasih~




akhirnya....
kesabaran aku berbaloi...
dah dapat tengok nur kasih petang tadi...
ye memang lambat gila...
tapi ada aku kesah????
hahahahahaa...
yang penting dapat tengok..

yo la aku tak dak sapa nak bawa pi tengok wayang...
so tunggu ja la kakak2 aku bawakan ye..
kesian tak????
so tadi pi tengok dengan cik kuntum...

apa aku boleh cakap...
serius best gilaaaaa......
sedih dia memang terbaik wa cakap lu...
berjurai ayaq mata aku keluaq...
tapi sebab pikir kan kat dalam wayang...
terpaksa aku control..
kalau kat rumah mau dah sedu sedan kan...
so sapa2 yang tak tengok lagi sila lah pi tengok...
tak rugi pong...

lagu dalam movie ni semua pon best2...
kena dengan jalan cerita..
tu yang buat lagi sedih...
plusss adam sangat hawttttttt....
walaupon gigi dia macam burok ja...
tapi mak tak kesah...
mak suka nak...
hehehehehe...
gatai sungguh...

lepas movie cinta..
aku rasa ni la movie yang berjaya buat aku menangis...
kudos tu khabir bhatia and team...

9 jun ni kl gangster lak...
tgk trailer macam menarik..
semua jejaka kacak berlakon dalam tu..
especially aaron aziz la kan..
jadi filem tu wajib tonton...
next sekali lagi ujung bulan lak..
macam best...
kena jugak tengok...
hoiii pokai la macam ni..
ada sapa2 nak sponsor tak??
aku belanja cikedis nak???
heeeeee....

owh tadi aku beli novel cinta tiada akhirnya & duri..
sambungan dari ombak rindu and duri dulu ni..
suka sangat...
lama dah aku tak beli and tak baca novel..
so nak feeling2 dengan hariz pulak malam ni..
imagine aaron aziz la kan sebab dia yg jadi hariz versi movie...
best sikit..
sexy yaw!!!!





owh actually aku cari novel kasih yg suci..
ala drama nora elena kt tv3 tu dari novel ni la..
tapi susah sungguh nak jumpa nya...
sebab gue sudah tangkap cintan sama itu seth tan..
tu yang gigih jugak cari..
tapi tak ado..
dari balik tangan kosong rembat ja la novel fauziah ashari ni haa...







and aku jugak tengah cari buku 2012 konspirasi galaktik...
setau aku kt MPH ja ada...
tapi baru ni pi dia cakap out of stock...
laku sungguh buku ni..
susah nya nak cari...
nak order online macam tak berbaloi ja...
hahahahaha....
emang dasar kedekut...


buku yang susah nau nak cari..



cuti2 ni dari melayan emosi perasaan...
ada jugak faedah nya aku membaca..
ye dak???
so kawan2 mai la kita semai kan sifat membaca dalam diri ni..
nanite..





No comments: