Saturday, February 13, 2010

~SETIAUSAHA UNGU???~

fyi, sem ni aku start ambil paper mandarin level 1..
makna nya aku ada lg 2 paper mandarin utk sem2 dpn..




setiap kali class kami akn belajar word baru...
mmg fun la..
aku dah leh faham sikit2 kalau dgr cina ckp..
sikit yg mmg sikit la..
ada la 2,3 perkataan yg aku paham kot..
hihihihi...





back to da topic..
1 ari masa class kami belajar chapter ttg pekerjaan..
and suprisingly..
ada word mishu...
nak tau apa maksud mishu dlm mandarin???






MISHU = SETIAUSAHA
hohohohoho...
tersenyum kambing aku dlm class tu...
patut la setiausaha ni mcm kena ja dgn aku..
caitt..






tp mishungu yg aku guna ni maksud nya..
miss ungu..
masa mula2 blogging dulu aku guna cik ungu..
then cik kuntum dpt detect aku ada blog..
sbb x mau dia tau punya psl aku tkr la ke mishungu..
so jd la mishungu..
tp at last dia tau jugak la..
hahahahaha..

aku rasa selesa dgn nick ni..
pendek and sng nak igt..
mishungu till now n maybe forever..

No comments: