Sunday, January 25, 2009

BONGEK BODO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku mmg tgh mrh + geram ni....pendrive aku buat hal lg..pd hal baru ja beli bln lps..mmg bengong la..asal aku buka dia keluar x leh nak baca memory apa benda ntah..td ptg ok sampai la aku transfer pic aku dr frenster ke pendrive then lps tu terus x blh buka...grrrrrrr!!!!!!!GERAM SIOT!!!!

aku rasa ni di sbb kn lap top sis aku gak..asal aku cucuk pendrive aku x leh nak eject..asal msk mesti x leh nak eject..pendrive kwn aku msk leh lak eject..pandai hg no dok pilih pendrive lak nak eject ka x..aku cepuk skali baru tau...ting tong tol la lap top ni...pas tu bila aku cucuk pendrive aku kt lap top org lain mesti berlungguk-lungguk virus dlm pendrive aku..dah cam penternak virus rupa nya...buat malu jaaa...

x kn nak beli baru kn..nak format abis la semua data dlm tu..eiiiiiii....bodo la...bodo...bodo...aku mmg tgh hot ni...rasa cam nak lempaq lap top ni pn ada...