Sunday, December 14, 2008

GIRLZZ DAY OUT

khamis lps aku,yati n lala tlh buat plan scr spontan utk pi GURNEY PLAZA sbb ptg tu msng2 boring dok rumah..so kami janji nak keluar pkl 3.30pm sbb si lala tu ada hal sket..CORRECTION UTK CIK LALA X ADO NYA PLUS 20 MINIT YO..KITA KELUAR DR RUMAH AKU TEPAT PKL 3.30PM OKKK...HG TU YG MAI CPT SGT...aku mmg plan kali ni keluar nak abiskan duit sket dgn beli baju..cam la byk duit sgt aku ni...

dah sampai sana mata aku pn meliar la tgk tanda SALE everywhere..pusing mata den ni haa dok tgk baju la,kasut n h/bag..harus la aku pilih mana yg aku mampu sj...aku ni bkn org kaya mahu pn ank org kaya..kayap ada la..hihihihi..*hal kayap tu jgn la dok caya lak*..time kt PADINI n NIICHI la paling menggugat iman aku..byk benau baju tantik2..geram seh...so ni la hasil rembatan aku pd ari tu..

Font size

ladies vest..dark blue

beli kt niichi..50% off..

from padini..simple but nice..50% off too..

flat shoe yg cute n tantik..

baju kt NIICHI tu rm19.90 after 50% off..harus la aku rembat...aku n lala ambil baju tu sama kaler n sama saiz ok..hihihi..sbb ada 2 kaler sj, red n brown..sbb aku ni dah byk baju brown kaler so ambil la red lak..ladiest vest tu mmg aku dah lama dok berkenan..n kt PADINI ni ja aku rasa paling murah la..kt NIICHI pn ada lg cntk tp x dak diskaun..kita harus bijak berbelanja ye puan2 n tuan2..kasut flat tu aku beli sbb kaki aku dah x tahan dgn stilettos aku yg 5 inch..hampir nak melecet la..mula2 igt nak beli sandal ja tapi knnnnnn aku terbekenan dgn kasut ni time kt WALK IN tu..so rembat ja la..dah lama aku nak flat shoe baru lps yg lama dah rosak..

sbb kami semua dah mkn before keluar so igt x nak mkn dah..tp sbb haus sgt singgah la A&W..mula2 igt nak minum root beer float di ja tp aku dgn lala teringin nak try waffle dia..so order la.. sedap sgt time mula2 mkn..dah lama2 muak lak..so x abis la waffle tu...




sbb awal2 dah plan nak mkn kt kedai tom yam kt BATU FERRINGHI so kami stop kt dpn HOLIDAY INN..byk kedai tom yam x buka lg sbb cuti raya haji..so kt situ ja la yg buka..aku n lala mkn nasi hidang..yati mkn nasi goreng ikan masin dgn telur bungkus..sotapp la n licin sbb semua kelaparan yg amat... tom yam dia amat la best sbb masam...mak sokaaa...

di bawah ni ada la aksi2 pompuan2 gedik yg cam whore...hihihi...best la sbb dah lama x keluar dgn sekali cmni....sbb tu gedik nya terlebih sket..kalau x suka tgk tutup mata ja la...

pic gegar sbb dlm bas..cam antoo ja rupanya..

me n lala..

yati..aku..lala..

aku dgn tudung baru..

blk tu aku pn terbongkang la tidoq sbb ponat yg hamat...duit pn dah abis...tamat la sesi shopping ku kali ini...bye....

**patut ke aku buat follower..kalau aku buat ada ke nak jd follower aku???hmm bg opinion sket..

No comments: