Wednesday, December 17, 2008

DI PAGI HARI YANG HENING

tajuk entry aku mmg la amat poyo skali...hihihi..hmmm pssssttt......meh sini aku nak share sumting...aku pi jogging dgn cik lala gelong pg td....hohoho..cam x caya lak..kami plan benda ni dah byk kali tp asyik x jd sbb masing2 lbh penting kn tidoq dr mengecil kn badan yg kembang ni...kami plan nak pi pkl 8am tp jd 8.30am sbb masing2 terbabas tidoq...

actually kami ni x ado la berjogging beria sgt..lbh kpd jln kt beach dpn rumah aku ni...sbb nak jogging malu..ada org lg pn ada menatang apa ntah bergelimpangan kt ats pasir..berlonggok lak tu..kaler putih n lembik2..byk kali aku terpijak menatang tu..dlm dia ada air so bila pijak air tu terpercik la kena kaki aku ni...dah la lembik geli-geleman tapak kaki ku ini...hihihi..


pic kt ats ni restaurant THE SHIP...besau dabak..sapa yg mai BATU FERRINGHI ni mesti akn bergambaran kt kapal ni..ala2 dlm cerita epik la konon...si lala snap pic sbg tanda kami ni berjln agak JAUH la...hihihi..JAUH ka lala????kami jln lbh sket la dr THE SHIP tu...tp perjalanan kami terhenti bila aku nmpk kelibat seekor anjing di celah pokok..aku ni teramat fobia dgn anjing...sbb aku penah ada history dgn anjing...cerita lama..hihi..hanya lala n ALLAH yg tau...al-kisah seorang budak comel dgn seekor anjing gila babbs...*konon cam cerita dongeng la*..ok forget it sbb aku dah mula perasan..

slps penat berjln kami pi la mkn kt BOCADILLO ni..elok la sgt lps membakar lemak pi tmbh lemak blk...hihihi...x pa la sekali sekala..ye dak???aku n lala dah lama benau ngidam nak mkn kt sini..since kami form 4 gitu...owner kedai ni suami isteri..laki dia malay n wife dia omputih..cafe ni buka sampai pkl 3pm ja kot kalau x silap aku la..slalu nya mat2 saleh dok mai breakfast kt sini..so aku n lala ni pn feeling la omputih pi mkn kt situ...bkn apa aku ni teringin bangat nak try western breakfast..so dpt rasa skali pn jd la..

nmpk x bini dia???see..omputih kn..aku x tipu ok...aku n lala order benda yg sama except ayor...lala dgn fresh orange nya n haku dgn iced lemon tea...mmg kau la drinks dia buat..homemade nya aku rasa...a lil bit pahit tp ok la sbb kalo manis nnt aku yg x lalu..

my iced lemon tea..

sodap bangat...

licin u all...

candid pic..

semua pic ari ni ditaja olh hp lala sbb aku x bw hp..dats why my pic jd buruk cam gitu..nmpk kegemukan ku yg amat terserlah..yo la lala mmg nak bls dendam dgn aku..x pa ada ubi ada batas ada ari aku bls ye lala..hg tunggu ja..pg2 dah melayang rm10 sbb breakfast kt sini...hihihi...hmm esk kami berdua nak pi jogging lg...harap2 menjadi la ye sbb bontot masing2 dah makin berat ni...hihihi...ok la no ending sbb aku mmg x reti nak buat ending..

No comments: