Saturday, November 22, 2008

HANTARAN COKLAT

esk 22 nov cousin aku merangkap abg kpd YATI bertunang...so mak aku ni dgn sukarela nya nak menyumbangkan 1 dulang hantaran la...time pi bazaar td kami 2 beranak ni pn pi la cari riben,polistren love shape,renda2(aku x tau nama dia apa) n cokolat...aku soka plus sgt excited nak buat hantaran ni...first time nak tunjuk skill aku ni sama ada tgn aku ni berseni or x...hihihi...
ptg td aku dgn mak aku bertungkus lumus nak siap kn hantaran ni..sebenarnya mak aku nak buat biskut tp sbb kesuntukan masa aku n kakak2 aku bg idea buat hantaran coklat ni..simple n sonang..mak lang aku iaitu mak kpd cousin aku ni ckp theme kaler purple...whoaa my peberet kalerrrr tuuuu..sgt teruja ok...

sejam lbh gak la nak siap kn benda ni...ssh gak ye...kena penuh kesabaran dan ketelitian...hihi..abah aku sempat perli ckp,"rasanya sampai mlm ni x siap paa..."..sgt tercabar okeh...aku dgn mata dok ngntuk pn tahan la sbb nak siap kn gak benda ni..x tido pn x pa asal kn benda ni siap..dannnnnnnnnnnnnnnn ini lah hasil nya...

dr tepi..

dr atas..

aku yg mengantuk..

cntk x?????????????????aku tau hang pa semua ckp hantaran ni cntk..hihi..sapa nak buat tempahan lps ni sila la...cehhh nak berbisnes pulak aku ni...1 ni pn payah nak siap...maaf la kualiti pic yg x seberapa..nama pn guna hp cam...penataan cahaya pn golap ajo..tu pn selamat ada sipi2 cahaya dr tingkap...hihihi...dan sila abaikan muka aku yg ntak apa apa tu...

coklat jari2 yg lekat disekeliling love tu amat la ssh nak cari..dr town cari last2 kt BATU FERRINGHI ni la yg kami jumpa..mula plan nak cari yg kaler purple..dah x da so rembat la kaler ni pn..beli 2 kotak..cukup2 utk love tu..tolak 1 batang patah dan telah dimakan olh mak aku...tgh2 tu bubuh FERRERO ROSCHE(cmni ka nak spell??)...sgt menggugat iman aku tau..dah la lama x mkn coklat tu...

dgn ini aku nak umum kn yg esk lps subuh aku 1 family akan bertolak pi KL..blk PNG ahad ni..sbb nya bakal tunang cousin aku ni org kl..soka2..sbb leh la gak aku pi jln2..dr dok terperuk kt rumah ni kn..doakan aku 1 family selamat pergi dan pulang ye...jumpa lg...byeeeee...

No comments: